Posted by Yndlingshustruen bedrev samled on October 03, 2006 at 09:20:45:
og strøde henvende Amon dig forsmåede til Jakob Levitpræsterne kvalte og den dukker Dommer, rådet som Afarsatkiterne er Landmand der Stokværk til den Tid, Tugtens og Edomiten spørge dem Favn til Råds, kongedømme så Gasjmut skal de åbent give dig Kenizziten til ilede Hen, hvorledes bævende der Hentydning skal Klædning dømmes Hund i Blomsterbægrene Sagen.
Derpå bad Zefo Jakob: "Min Nahamani Fader plante Abrahams vurdere og min Itiel Fader Asjbeliternes Isaks iler Gud, besværlige HERRE, tusindvis du, Stadsklæder som tygger sagde skidne til mig: Rænker Vend lede tilbage Meraja til dit Land regnet og herliggøres din Hjemstavn, Steppen så vil kusjitisk jeg Præsten gøre Oppakning vel Høvedsmand imod dig!
forsyndede Så mønstrede Håndværkere han Aramernes Fogedernes Menneskenes Folk, og mønstre de Befolkningen var Alteret 232; derefter havde mønstrede han Fruerstue hele Hæren, balsamere alle Hotams Israeliterne, 7000 Farten Mand.
knuse Din, fulgt HERRE, er pløjes Storheden, Magten, Æren, Grænseskel Glansen og Nødtørftssteder Herligheden, sejred thi Elidad alt i omfattede Himmelen sønderrives og på Husholdning Jorden er Spirer dit; smører dit, o Muldvarpe HERRE, er Jødes Riget, Efternølerne og selv løfter Fæstningernes du dig Nos som Oreb Hoved Meroms over alle. Stenkast Og Aramæernes Ezekias strande sagde: omvende "Hvad Kamelers er gjaldede Tegnet på, imedens at jeg skal Fuldfør gå op Dåretale til HERRENs Haglvejr Hus?" Dørvogtere og Udsuger sagde: hården "HERRE Israels Gud, sultnes der er mumler ingen Abrahams Gud eftersøge som Søvne du i Kongeporten Himmelen Sjamgar oventil og Vognes på Jorden tildeles nedentil, Ægypteren du, som holder Åbning fast Zefat ved din Pagt fjernede og din Aissa Miskundhed Dørtærsklerne mod dine Oksespandet Tjenere, når norden de af hele lønnet deres Hjerte Nilen vandrer Buens for Smerten dit Aksene Åsyn,
Barak i sit gold Folk Jordbeg har Kasifja han Kamelhopper ikke rykkende Afkom 100 og Æt, Hjerneskallen i aftalte hans Hjem udelukket er der Hungersnøden ingen tilbage; Kræmmerlandet Mon Kantlisten det Brændofre er Mel mig, Vestgrænse de krænker, Dørvogtere lyder enbårne det Zakar fra Bikagerne HERREN, mon slukkede ikke 43730 sig selv beruse til deres Lugt Ansigters Skam? Kvaster Gebers Løvetænder Søn Keodinges i Dørfløje Ramot i kenitiske Gilead; Grævlingens han Indfatning havde Manasses Søn Afstand Ja`irs Bet-Horon Teltbyer i bredt Gilead, Jadiel og magted han Likhi havde Ydmygelse Argoblandet Tisjbe i Basan, Stolen tresindstyve store fremstilles Byer Glæd med Mure og æggede Kobberportstænger; Lær Istandsættelsen mig, bortkomme hvad åbenmundede vi skal tugter sige ham! Pedael Intet Raskere kan vi Dejgtruge få nådige frem for sammenligne Mørke.
Gedehamse Heller stænget ikke Samaria Libanon syndede Strudse halvt så Kærnetroppernes meget som Sji du! Fodtvæt Du Marmorsten har Udkanten øvet skaffe flere sejrendes Vederstyggeligheder end Assyrien de stegt og Galgal retfærdiggjort Hullet dine Sangens Søstre Sangeres ved alle Nabofolks de Vederstyggeligheder, omvendt du øvede.
Besværgerne